۱۳۹۲ شهریور ۳, یکشنبه

فرمانده ی ارشد نظامی ایران به امریکا هشدار داد

سرتیپ مسعود جزایری معاون ستاد مشترک نیروهای مسلح ایران گفت : عبور از خط قرمزهای سوریه، برای امریکا مشکل ساز خواهد شد .


خوب می دانیم که ایران اصلی ترین حمایت کننده ی بشار اسد و حکومت حال حاضر سوریه است ، و خبرهایی مبنی بر کمک رسانی ایران در زمینه های نظامی آنهم مرگباربه دولت سوریه را شنیده ایم. در حال حاضر هم که سوریه دست به کشتار وحشیانه ای زده است ، و با پرتاب بمب های شیمیایی جان مردم بی دفاع خودش را می گیرد مخصوصا کودکان را.


در همین راستا ، امریکا و بریتانیا و فرانسه دست به کار شده اند تا جلوی این کشتار را بگیرند ، در حال حاضر بیش از 300 نفر از قربانیان جان خود را باخته اند.
 بعد از تصمیم گیری این دولت ها ، مسعود جزایری گفت: اگر از خط قرمز های سوریه رد شوید ما هم بیکار نمی نشینیم و متعاقبا جواب گو خواهیم بود ، که این خود یک تهدید بزرگ از طرف ایران نسبت به آن دولت ها محسوب می گردد ، مسلما ایران، سوریه را از دست نمی دهد زیرا سوریه، دست راست حکومت وحشی ایران به حساب می آید ، اگر حکومت بشار اسد سقوط کند ،ایران تاوان زیادی را باید بپردازد ،پس هر چه در توان دارد را بکار می گیرد تا حکومت سوریه از پا نیافتد ، و هیچ بعید نیست که تمام اسلحه های مرگبار سوریه ( بمب های شیمیایی ) جدیدا از ایران به سمت سوریه برده شده باشد ، ایران سوریه را با تمام قدرت مسلح می کند چون احتمال در گیری های بیشتری را می دهد .
تا چندی پیش نوک پیکان اتهام به سمت مخالفین بشار اسد بود و دنیا فکر میکرد آنها از سلاح های شیمیایی استفاده کرده اند ولی اینبار یقین پیدا شد که این جنایت از طرف خود حکومت بشار اسد می باشد که البته او خودش جیره خوار حکومت اسلامی ایران است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر