۱۳۹۲ شهریور ۲۶, سه‌شنبه

دیدار خامنه ای با فرماندهان سپاه

علی خامنه ای در نشست خو با فرماندهان سپاه گفت: من مخالف دیپلماسی نیستم و به نرمش قهرمانانه معتقدم، اما با اینکه کسی بگوید دنیا عوض شده است هم مخالف هستم.



از دیدگاه من خامنه ای و حکومت راس کار ایران حرف های ضد و نقیضی می زنند ، در همین نشست رهبر ایران با تاکید اظهار میکند که ما تلاشی برای دستیابی به سلاح هسته ای نمی کنیم و برنامه ی هسته ای ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای فقط بهانه ای است که دیگر کشور ها برای مقابله با ایران انجام می دهند ، وخامنه ای برای اینکه صحبت های خودش را اثبات کند ،گفت: ما با نظام سلطه مخالف هستیم ، کشورهایی چون امریکا واتحادیه ی اروپا قصد سلطه گری بر دیگر کشور ها را دارند.اما چرا صحبتهای آنها ضد و نقیض است ، چون اگر اینگونه نبود ایران هر روز بدنبال غنی کردن بیشتر اورانیوم نبود . البته داشتن سلاح هسته ای بد نیست ولی دکمه ی انجار سلاح هسته ای دست چه کسی باشد بسیار مسئله قابل تاملی است ، حکومت آخوندی ایران بزرگ ترین خطر اسرائیل بشمار می رود واگر این سلاح را ایران داشته باشد تهدید بزرگی برای اسرائئل به شمار میرود . و باز بیشترین ضرر نصیب مردم ایران می شود .
مسئله ای که تمام سران حکومت آخوندی برآن واقف هستند این هستش که تمام این تحریم ها منشا آن همین فعالیت های هسته ایران می باشد .
ما امیدواریم در سفری که روحانی به نیو یورک دارد صحبت های رهبری ایران را مبنی بر اینکه ایران چراغ سبزی را نشان داده است و همان بیا نات رهبری یعنی انعطاف پذیری ایران در دیپلماسی را بسته بندی کند و تقدیم سازمان ملل بدهد. 
حسن روحانی هم در خواست کرده است که به دولت اجازه بدهند که در فضای باز تری سیاست خارجی را پیش ببرد ، به گفته ی حسن روحانی ، این جنگ و مبارزه در یک بیابان بزرگ اتفاق بیفتد بهتر است تا در کوچه های تنگ و کوچه ی تنگ جای مبارزه نیست و باید در میدان باز مقاومت کنیم.
اما خامنه ای در همین نشست به سپاه گوشزد می کند که شما باید سیاست را بشناسید ولی در سیاست نباید دخالت کنید.متاسفانه در دوره ی احمدی نژاد سپاه کاملا در گیر مسائل سیاسی بود و همیشه یک طرف تصمیم گیری ها در رابطه با سیاست ایران سپاه بوده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر