۱۳۹۲ آبان ۳۰, پنجشنبه

نتانیاهو: ایران واقعی را خامنه‌ای دیروز نشان داد

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در سفر به مسکو، پایتخت روسیه، در جمع رهبران یهودی آن کشور با رد تبلیغات دولت حسن روحانی در سیاست خارجی گفت ایران واقعی همانی است که آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران، دیروز نشان داد.
بنیامین نتانیاهو با "تبلیغاتی" خواندن  پیام یوتیوبی محمدجوادظریف، وزیر امور خارجه ایران، گفت: "ایران واقعی آن چیزی است که رهبر ایران، خامنه‌ای، دیروز گفت. او یهودی‌ها را "سگ هار" خواند و گفت آنها انسان نیستند. جمعیت هم در واکنش شعار دادند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل."
نخست‌وزیر اسرائیل این گفته‌ها را با اقدامات یهودستیزانه نازی‌ها مقایسه کرد.
مقام‌های جمهوری اسلامی می‌گویند مخالفت آنها با کشور اسرائیل ماهیت یهودستیزانه ندارد و اقلیت یهودی ایران از حقوقی مشابه سایر شهروندان برخوردارند.
آنها می گویند ایدئولوژی صهیونیسم آنگونه که تئودور هرتسل آن را تبیین کرد، و اسرائیل بر مبنای آن پایه گذاری شده، ماهیتی نژادپرستانه دارد.
بنیامین نتانیاهو گفته است جمهوری اسلامی همچنان خود را متعهد به پاک کردن اسرائیل از نقشه جهان می‌دانند. او گفت: "آنها نباید به سلاح هسته‌ای برسند و من قول می‌دهم که به سلاح هسته‌ای نخواهند رسید."
دیروز آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران، در جمع اعضای نیروی شبه‌نظامی بسیج گفت: "گاهى شنیده می شود دشمنان ملت ایران، از جمله از دهان نحس نجس سگ هار منطقه در رژیم صهیونیستى، چانه می‌جنبانند که ایران تهدید همه‌ جهان است."                       برگرفته از سایت بی بی سی
حکومت دیکتاتوری اخوندی بزرگ ترین راسیست تاریخ شناخته خواهد شد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر