۱۳۹۲ دی ۱۱, چهارشنبه

این فیلم را حتما ببینید جنایتی دیگر از حکومت اسلامی

با مشاهده ی این فیلم سندی دیگر از جنایات این قوم پلید یعنی جمهوری خونخوار اسلامی ایران برای همگان هویدا خواهد شد
جمهوری ننگین آخوندی از پیش دستش برای تمام دنیا رو شده بود که هدف اصلی آنها کشور سوریه می باشد ،
حال که سوریه در مشکلات اصلی و اساسی خود گیر افتاده است ،دست بدامان حامی اصلی خود جمهوری اسلامی ایران شده است ،آخوند ها سالیان درازی است که از صفت تروریست خود را قایم کرده اند البته به ذم خود ،چون بر همگان مبرهن است که چه کرده اند،از پول و ثروت مردمان مملکت ایران خرج می کنند تا کشوری را زنده نگه دارند که سران آن کشور مانند حا میان خود، آخوند ها سگان بد سگال همان مکتب هستند ، آنها بر سر مردمان خودشان ،هموطنان خودشان بمب شیمیایی می ریزند . و چه دردناک است برای ما که با خبر می شویم کسانی پشت این ماجرا دست دارند که سکان کشورم ایران را بدست گرفته اند و روز به روز از حرمت این مردم در دنیا کاسته می شود آن هم به دلیل خود خواهی یک مشت اشغالگر غیر بومی کسانی که تمام ثروت ایران را خرج هم مسلکان خود می کنند که غیر ایرانی هستند .



وقتی این فیلم را دیدم دیگر از ایرانی بودنم خجالت می کشم چه بخواهیم چه نخواهیم اسم ایرانی را یدک می کشیم و ابروی مان رفته است.
انقدر وقیح شده اند که رسما در آن فیلم اذعان می کنند که همه را می کشیم، کشتن و خون ریختن برایشان از پاره کردن کاغذ هم عادی تر شده است.

خدایا نمی دانم هستی یا نه ،می بینی یا نه، اما این همه خفت و خواری بس نیست ، این همه کشتار بس نیست  این همه وهمه و همه................

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر