۱۳۹۲ دی ۲۰, جمعه

اين همان نظامی است كه محمد خاتمی و برادر کوچکش شيفته آن هستند و خواهان تقويت اش!


آقای حداد عادل، کلی در مورد لزوم پایبندی رسانه‌ها به واژه‌ها فارسی که توسط فرهنگستان اختراع می شود سخن گفته و از حرکت قهرمانانه آقای ضرغامی در اخراج یک مجری تلویزیون که به جای واژه فارسی « پیامک » از کلمه نامأنوس « اس‌ام اس » استفاده می کرده، اظهار خوشحالی نموده است. حضرت ایشان در همین خبررسانی بارها از کلمه خارجی تلویزیون استفاده کرده و لابد برای جبران آن، کلمه زیبای « دراز آویز زینتی» را به عنوان جایگزین « کراوات » پيشنهاد کرده است ... البته در همین جایگزینی هم واژه « زینتی» لغتی غیر فارسی است. وقتی دیدم که شاعر دربار رهبر، همه مشکلات را رها کرده و به فکر « دراز آویز زینتی » است به یاد حوادث سال ۸۸ و کشته شدن سه جوان مظلوم درکهریزک افتادم. او در آن زمان در نطقی خودخواهانه و جنایت کارانه گفت : « نباید مردن سه نفر در کهریزک، به مسئله اصلی کشور تبدیل شود ». می بینید چه نجیبایی بر کشورمان حکومت می کنند؟ جان چند جوان مظلوم، نباید مسئله اصلی کشور شود اما « دراز آویز » آقای حداد عادل، می تواند مسئله اصلی باشد و رگ گردن او به خاطر تمسخر این کلمه توسط مردم، ورم کند.


اين همان نظامی است كه محمد خاتمی و برادر کوچکش شيفته آن هستند و خواهان تقويت اش!

محمد خاتمی می‌گوید: ما طرفدار نظام هستیم و تقویت نظام را می‌خواهیم . ما می‌خواهیم اصل نظام باشد و دنبال همین هم هستیم!

و در ادامه می‌گوید:
« هميشه نبايد ايده‌آلي فکر کرد. مگر وقتي دوران ما بود همه‌چيز ايده‌آل بود؟ بالاخره مشکلاتي بود که يا ناشي از ضعف خود ما بود يا شرايط و اقتضائات جامعه ايجاب مي‌کرد. ممکن است توقعاتي داشته باشيم ولي نشود، يعني واقعاً عملي نباشد. ولي آنچه واقع شده است مبارک است و آثار خيرش هم در جامعه آشکار است. »

محمدرضا خاتمی در گفتگو با روزنامه اعتماد (۱۰ آذر , ۱۳۹۲) می‌گوید “ از طلب سال ۸۸ گذشتیم! ”

خاتمی کوچک گفته: “امروز اصلاح‌طلبان از هیچ کس طلب ندارند، هیچ ادعایی ندارند و حتی در شرایط کنونی که بخشی از حقوق اولیه آنها هم گرفته شده، باز راضی هستند.”



با نگاهی‌ به ازدواج های فامیلی درجمهوری اسلامی ایران و بررسی‌ روابط خانواده‌های خمینی، خامنه‌ای، خاتمی، رفسنجانی‌ ، پور محمّدی … و پست و مقام‌های تقسیم شده میان آنها، شاید بتوانیم علت بسیاری از تصمیم گیری‌های سیاسی اصلاح طلبان و شخص محمد خاتمی، و مماشات او با خامنه‌ای و اصرار او در مخالفت با دمکراسی غیر دینی، که از قول مردم ایران گفت: “در این کشور دموکراسی‌ مستقر نخواهد شد، و دموکراسی‌ غیر دینی علاوه بر اینکه مستقر نخواهد شد، ما نمی‌خواهیم و اکثریت جامعه ما نمیخواد” SaveFrom.net را بهتردرک کنیم.

http://sepidedam.com/16021


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر