۱۳۹۲ دی ۱۶, دوشنبه

تظاهر و ریاکاری رئیس دولت بنفش …


بر ما چه گذشت که این چنین خام شدیم.در تمام دوران جمهوری اسلامی ایران مردم جز دروغ و ریا کاری چیز دیگری از این دولت ندیدند. 

چشمان حیرت زده مادر حسن و کودکان شیرخوارگاه که در پس نگاهشان می‌‌پرسند: این چرا با عکاس اومده سراغ ما؟ چرا جلوی لنز دوربین‌ها به ما محبت میکنند؟ چرا ...

پرسش‌های اختر قاسمی در مورد تصویر بوسهٔ حسن بر دست مادرش: 

بوسهٔ تبلیغاتی! 

به چهره ی مادر روحانی نگاه کنید زمانی که پسرش داره بوسه بر دستش میزند او اصلا خوشحال نیست و جای دیگه رو نگاه می کنه! در حالیکه هر مادری وقتی فرزندش بخواد ببوسش او هم سعی می کنه که فرزندش را یا بغل کنه یا ببوسه یا اینکه حداقل به سمتش نگاه کنه! بوسه ریا کاری فرزندش برای تبلیغات در رسانه ها را کاملا حس کرده! 

آقای روحانی شما برای مادر ارزش قایلید؟ چرا هزاران مادر در ایران اجازه ی دیدن فرزندانشون رو در زندان ندارند؟ چرا هزاران هزار اعدامی حتی اجازه ی دیدن جسد فرزندشون نداشتند؟ چرا برای میلیون ها مادر معتادی که هر روز مرگ تدریجی فرزندانشون رو می بینند کاری نمی کنید؟ چرا برای مادرانی که آرزوی ازدواج فرزندانشان را دارند ولی کار و در آمد ندارند کاری نمی کنید؟

تظاهر و ریاکاری در همه شکل!


۶۶۰ اعدام ثبت شده در سال ۲۰۱۳ كه دو سوم آن در دروان روحانی است

به گفته شیرین عبادی تعداد اعدام ها در ایران از زمان انتخاب حسن روحانی به نسبت مدت مشابه سال قبل که محمود احمدی نژاد در قدرت بود، دو برابر شده است. او همچنین گفت تقریبا تمامی فعالان مخالف که پیش از انتخاب او زندانی شده بودند، هنوز هم در زندان هستند.

---

نماینده مریوان در مجلس سوم دی با انتقاد از حسن روحانی ، خطاب به وی گفته بود که «از عدالت اجتماعی‌تان تاکنون کشته شدن شهروندان کرد توسط نیروی انتظامی کردستان نصیب ما شده است»

محسن بیگلری، نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه نیز در تاریخ ۳۰ آبانماه خطاب به وزیر کشور با اعلام اینکه در دو ماه گذشته چندین شهروند کرد به خاطر بی‌احتیاطی نیروهای نظامی کشته شده‌اند، از وی در خصوص پرونده مورد هدف قرار گرفتن “آوین عثمانی” از سوی ماموران نیروی انتظامی خواستار توضیح شده بود ولی‌ تا این لحظه وزیر کشور دولت روحانی پاسخی نداده است.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر