۱۳۹۲ بهمن ۵, شنبه

تفاوت نظام قاطی شده ی دین و حکومت با نظام انساگرا

سی و پنج سال بدبختی وحقارت تا به کی ؟ نظام حاکم کشورمان جز ویرانی و به قهقرا کشیدن فرهنگ و انسانیت چیز دیگری  را نمی خواهد.
اپیزود اول: نجات یک بچه گربه توسط آتش نشانان در آمریکا 

اپیزود دوم : تهران دهه ۵۰ خورشیدی نجات دادن گربه‌ای که بالای برج شهیاد گیر افتاده بود

اپیزود سوم: تهران ، ۳۵ سال پس از درهم آمیختن دین و حکومت: پاسخ مدیرانی که در نظام ولایت مطلقه فقیه پرورش یافتند: مرگ دو زن، مشیت الهی بود!

«پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد»

نظرات خود را در مورد این شعار و در هم آمیخته شدن دین و حکومت با دیگر کاربران فیسبوک سپیده دم و یا با دوستان و اعضای خانواده خود در میان بگذارید.

شایان ذکر است قالیباف اواخر مهر ماه خبر از تخصیص بودجه برای ساخت ۸۰۰ مناره برای ۴۰۰ مسجدی که مناره ندارند داده بود و گفت: "نباید اجازه دهیم که افراد مغرض ساخت مراکز فرهنگی را در تقابل با ساخت مساجد قرار دهند"

بسیاری از مردم می‌گویند: حرام است پولی که از ما میگیری و به جای آبادی شهر، مناره‌های بی‌مصرفی می سازی در حالیکه روز به روز مردم فقرتر میشوند و این مناره‌ها بودنشان جز آلودگی صوتی، حیف و میل بیت المال و پر کردن جیب پیمانکاران آشنا هیچ حسنی ندارد.

همچنین شهردار تهران متهم شده که به جای تجهیز آتش نشانی بودجه شهری را خرج تبليغات رياست جمهوری اش کرده است!

پ.ن: اين همان نظامی است كه محمد خاتمی شيفته آن است و خواهان تقويت اش!

محمد خاتمی می‌گوید: ما طرفدار نظام هستیم و تقویت نظام را می‌خواهیم . ما می‌خواهیم اصل نظام باشد و دنبال همین هم هستیم!

و در ادامه می‌گوید:
« هميشه نبايد ايده‌آلي فکر کرد. مگر وقتي دوران ما بود همه‌چيز ايده‌آل بود؟ بالاخره مشکلاتي بود که يا ناشي از ضعف خود ما بود يا شرايط و اقتضائات جامعه ايجاب مي‌کرد. ممکن است توقعاتي داشته باشيم ولي نشود، يعني واقعاً عملي نباشد. ولي آنچه واقع شده است مبارک است و آثار خيرش هم در جامعه آشکار است. »

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر